Blog Runner

A night at the Opera

Posted on: 28 marzo, 2008

Així es diu el disc de Queen que estic escoltant últimament (gràcies a la promoció de El Periodico, sembla que els diaris hagin de fer aquestes promocions per vendre “paper”…). Hi ha cançons “de tota la vida” de Queen, com You’re my best friend, Love of my live, God save the Queen o la única i irrepetible Bohemian Rhapsody. Però també hi ha cançons no tan conegudes que realment són molt bones, per exemple ’39. La primera vegada que la vaig escoltar realment em vaig fer la pregunta: “Què collons fa una cançó “quasi” country en un disc de Queen???!!!” i quan l’Anna la va escoltar em va preguntar el mateix. Amb tot això vull fer veure la quantitat de bones cançons que ens perdem al mig dels recopilatoris i us animo a tots a escoltar el disc, que cobreix tot el ventall d’opcions que tenia un grup tan genial com Queen. [Youtube, 3:53] 

Etiquetas: ,

1 Response to "A night at the Opera"

Quan em van gravar la discografia completa de Queen en K7 (fa molts anys) també vaig trobar q ’39 era com la gran oblidada d’aquest disc. Hi ha altres joies amagades sota els èxits de Queen, et recomano també: Spread your wings i I want it all (coneguda, però no tan la versió q comença amb un solo de May). Ara fa un temps q no escolto Queen, però si recordo alguna altra ja t’ho faré saber

Responder

Delícies weberes

Posts Más Vistos

