Blog Runner

Per què Mac Os X és el millor sistema operatiu.

Posted on: 18 agosto, 2008

Desprès de 4 dies de desesperació, cabreig,… avui començo a veure la llum.
Per fer una mica de resum per ficar a la gent en situació:
Dimecres dia 13 d’Agost va ser l’últim dia que vaig tenir operatiu el meu MacBook. El fet és que van venir els compis de la universitat a fer-nos una visita a l’Anna i a mi dimecres i es van quedar a dormir a Girona( tot el que vàrem fer potser quedarà per un altre post). Dijous ens vam llevar tard, havent anat a dormir a quarts de 5 normal, i la veritat és que no vaig fotre ni brot en tot el dia, tret de jugar una estona amb el Mac. Al vespre vam decidir fer una mica d’exercici amb l’Anna anant a fer un parell de voltes a la devesa.
Quan tornem engego el Mac i merda, sembla que no vol, tornem a provar i res, moment on comença a caure la suor freda. Merda, merda, merda, el portàtil no respon!!!! a més dijous 14 d’Agost, amb divendres 15 festa fins diumenge 17… joder, joder, joder… aplicació de la llei de Murphy amb tota la seva extensió.
Un dels pitjors divendres, descentrat sense capacitat de concentració, tot pensant en que ha pogut passar-li al meu Mac. Dissabte baixada a Barna a primera hora per anar als serveis tècnics d’Apple… però tothom ha fet pont i no hi ha cap obert!!!!! Murphy^2. Diumenge resignat, esperant que arribi dilluns i poder tornar a baixar.

Dilluns 18 d’Agost, a les 11 a la porta del servei tècnic. M’atén l’Alexis de K-tuin. Em diu que segurament serà el disc dur i que és possible que hagi perdut tota la informació, Murphy^3. A més em diu que la meva garantia va caducar el dia 10 d’Agost, quan jo havia rebut el Mac el dia 20 d’Agost( ho recordo perfectament al ser el meu 30è aniversari) , Murphy^4. Em diu que faci un truc a Apple Espanya i els pregunti el tema de la garantia. Desprès de 15 minuts en espera en dos minuts solucionat, cap pega, tot perfecte em faran la reparació (encara queda per demà veure si em faran extensió de garantia fins el dia 20 que hauria de ser el dia que vaig rebre el Mac). Punt per Apple i la atenció als clients, de veritat perfecte. Cap tipus de problema ni tan sols han posat cap tipus d’impediment. Res. Trucar explicar el problema i solucionat. Per mi un 10 en aquest aspecte. Una vegada el Mac entra al servei tècnic em diuen que trigarà més d’una setmana. La pregunta és evident. Què faig jo durant una setmana sense ordinador? És evident que podria fer servir l’antic PC, però no tinc els fitxers ni els arxius… total que parlant amb la xicota prenem la gran decisió, comprem un segon MacBook que farà servir l’Anna quan jo tingui el meu reparat, total era una idea que ens rondava el cap des de feia molt de temps. Sortim de la botiga amb un nou MacBook sota el braç. La jugada mestre arriba a casa, endollem el nou Mac (encara l’hem de batejar) i li dic carrega última còpia de seguretat feta per Time Machine el dia 13 de d’Agost a les 18.00. Em diu que cap problema i comença a copiar els fitxers des del dics dur extern que faig servir explícitament per Time Machine. Quasi dues hores desprès ja tinc un MacBook com si fos el meu portàtil dimecres a els 18.00.

Només per tot el que m’ha estalviat la còpia de seguretat automàtica, de veritat que val la pena canviar-se a Leopard. Ara només queda per veure com es porta Apple amb la garantia fins el dia 20, per comprar l’extensió a 3 anys demà mateix i seré força feliç. Tindré un Servei Tècnic que respon (tret de dies de festa), un sistema operatiu que respon i l’única cosa que no m’agrada és que s’hagi espatllat el meu Mac (d’un altre forma hagués estat impossible descobrir el Servei tècnic d’Apple, ni la potència de Time Machine…).

Etiquetas: , ,

1 Response to "Per què Mac Os X és el millor sistema operatiu."

Freakàs!!! Jejejeje qui’t va parir. Ja tens dos Macs? Ets la monda… En fi, el que sí veig és que el Tme Machine és una passada, llàstima q em compressin el portàtil una setmana abans de que sortís el Leopard… en fi, pel pròxim ja ho sé.

Responder

Delícies weberes

Posts Más Vistos

