Blog Runner

Running

Posted on: 27 agosto, 2008

Ja ha començat “l’operació biquini” de l’hivern, i el primer resultat ha estat aquesta carrera:

Carrera21.jpg

5,7 Km a un ritme de 7.26Km/h

i aquesta la segona:

Carrera20080826.jpg

6,96Km a un ritme de 7.44Km/h

A veure quan dura això!!!!

Etiquetas:

2 comentarios to "Running"

No està mal per començar! Jo en la última cursa que vaig fer a Dinamarca vaig fer 10km a uns 11km/h… després de dues setmanes d’entrenament i un dia de cruiximents… Millorable, però necessito entrenament, últimament l’únic esport que faig són els 3km diaris en bici per anar a la Uni. Així no anem enlloc…

Collons ja tinc un parell més per penjar… a veure si tinc temps!!! DE moment ja prou és anar a córrer quasi un hora!!!

Responder

Delícies weberes

Posts Más Vistos

