Blog Runner

5 dies sense anar a córrer es noten

Posted on: 9 septiembre, 2008

La setmana passada es va acabar el més d’Agost i vaig fer quasi 27 km de carrera-caminar. De moment al Setembre he fet una mica més de 18 Km… Hauria de semblar que al anar fent una mica més d’esport hauríem de fer més distància o més velocitat, però la veritat és que el turmell m’està donant una mica de problemes… A més el mes es presenta força complicat per anar a córrer. Primer minivacances a Andorra (seria un bon entrenament fer un parell de carreres en alçada, no? però dubto que la xicota estigui per la labor…), després tornada al màster amb divendres i dissabtes compromesos, la Nit de la Recerca amb tota la feina que això comporta… a veure com acabem Setembre, però m’agradaria estar al voltant dels 80 Km aquest mes… a veure fins on puc arribar.

Etiquetas:

2 comentarios to "5 dies sense anar a córrer es noten"

Si tens problemes amb el turmell et recomano dues coses. La primera, l’he feta jo que vaig notar-me els turmells després de més de dos mesos d’inactivitat. No té cap secret: es tracta d’escalfar molt els turmells abans de córrer, uns 10-15min i llavors començar a córrer. A mi em va funcionar les primeres setmanes, després no calia. Si la cosa és més sèria, sé d’un amic que es va comprar una mena de compressors pel turmell. No són del tot ecònomics, però un company de feina li van anar bé per córrer. Mira per exemple això:
http://www.footsmart.com/C-Ankle-Supports-74.aspx
Per cert, tot i que estic completament fora de forma, a veure si fem un partidillo per fires!

De fet escalfem abans de començar a córrer. Els 10-15 minuts que es veuen als gràfics a l’inici de poca velocitat és que anem caminant per escalfar-ho tot. Caminant a bon ritme.
Tinc un aparell d’aquests i per anar a córrer són una mica molest, però si continua així el faré servir.

Responder

Delícies weberes

Posts Más Vistos

