Blog Runner

Zendo III

Posted on: 23 octubre, 2008

Ja tenim la tercera ronda!!!!
Atenció que comença a haver-hi bones pistes!!!!

Pep Anton: Proposava 3 mitjanes grogues una a dalt de l’altre (encara no tinc tantes…), però és CORRECTE!!!!

Laia:

23102008(001) 2.jpg
23102008(002) 2.jpg

Crec que ara podem introduir una miqueta més el joc i la seva puntuació. El primer que formuli una hipòtesi (el que seria equivalent a escriure un paper) es converteix en descobridor i la resta de jugadors han d’aconseguir invalidar la seva teoria. Per cada predicció correcte rebrà un punt!!! Què us sembla? Voleu ser investigadors amb aquestes normes?

Etiquetas: ,

5 comentarios to "Zendo III"

Vaig a provar de fer dues possibles hipòtesis diferents:

– La piràmide de dalt ha de ser groga

– La suma dels punts de les piràmides ha de ser 3 o un múltiple d’aquest

A veure si hi ha sort!

Jo m’apunto al joc.
– Crec que la segona hipòtesi de la Laia no és bona, perquè el primer exemple ho invalida.
https://catblogrunner.wordpress.com/2008/10/16/zendo-explicacio/#comments

– La primera hipòtesi de la Laia em sembla bona, i per això per intentar falsar proposo:
** N
* G

Pel que entenc ningú pot proposar una nova hipòtesi fins que s’invalidi la de la Laia, oi? I llavors suposo que qui l’invalidi té dret a formular la següent?

Com diu l’Edu el primer exemple invalida la segona hipòtesi de la Laia.

Edu, sempre pots proposar una hipòtesi. Les aniré resolent per ordre d’arribada. Si juguéssim in vivo, primer respondria a la Laia de forma que al teu torn podries formular hipòtesi.

Ok, en qualsevol cas m’esperaré a veure què em contestes a la proposta abans de formular hipòtesi, doncs encara hi ha força possibilitats.

És veritat Eduard, encara hi ha força possibilitats. Em va passar per alt el primer exemple! Allà es veu que la segona hipòtesi no es compleix. A veure què tal la primera i les posteriors que vinguin…

Responder

Delícies weberes

Posts Más Vistos

